Catwalk Tigi

Det shampot använder jag för mitt hår som är tunnt och fint. Mitt hår är ungefär mjukt som katthår och det kan inte användas till något och det finns absolut ingenting som heter volym i det. Men det här shampot är suveränt! Det känns som att håret blit tjockare och lättare att använda. Sen sitter det mycket bättre om man ska göra en frisyr också! Så testa om du har samma fjun som mig!!! Fönar håret gör jag också förstås. Sen luktar det sjukt gott dessutom. Det ligger på 249-299kr hos frisören men såg att det finns att beställa på en sida som heter Lyko nu för endast 169kr, typiskt:P Finns ju balsam till givetvis!!





Blev ingen hårförgning ikväll, vi drog slingor i Issas hår, snygg va hon me hätta;) Blev inte riktigt som planerat! Fan hade behövt färga över skam blond färgen! Eller blond, grå!! Hade velat spara ut en vacker dag, men för det krävs det ett långt fängelsestraff eller en jääävligt bra anledning till att jag skulle raka skallen. Men hur som haver så skulle det vara kul att se den neutrala. Skulle faktiskt vilja ha en snygg silver/grå med ljusa slingor i, nästan silver hår!!COOLT;) Men vilken frisör som hade fixat det i mitt svarta/mörkbruna hår är ju frågan? Jaja, får ta färgen till imorgon eller nå ist.

Lille Milo fick stanna över natten på djursjukhuset men dom sa att han var hur pigg som helst, är nog ingen fara med den lille parveln:) TUR är ju det iaf. Jag vet minst tre människor som skulle gå med han i graven och det är Johan, Issa och Alec, svär på att ni skulle ha en fin grav, ALLTID!!haha, hemskt!! Ne men skönt var det att höra!

Nu måste jag äta något, är nyduschad, ny aniktsmaskad och allmänt nöjd i kroppen (förrutom cp träningsvärken!)

Blir te och rån! Av någon anledning har jag gått upp två kilo?? WHAT?? Sen jag börja träna, shysst! Får hoppas att det är muskler eller tillfällig vätska;)


Nå god natt!!

Kommentarer
Postat av: Leia

Tackar =)

2009-02-18 @ 00:13:58
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-18 @ 02:57:06
Postat av: Alshammar-Fashion Lifestyle

kanske ska köpa det :)

2009-02-18 @ 15:37:35
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0