Bullungar

Eller semelungar! Fast jag och Crille är dom sämsta, VI HAR INTE ÄTIT NÅGON!
Snacka om att häda. Är nog första gången sen jag föddes som jag inte äter en
semla på fettisdagen, nja men! Fast, är inte sådär super förtjust i emlor egentligen,
tycker inte om mandelmassan;)haha...HEMSKT VA??!! Ne men det är äckligt.
Det och marsipan har jag aldrig pallat med, brrr!!

Idag blev det speed på jobbet, halp vad jag arbetade och slet. Sen blev det träning!
Stolt är jag som slet mig iväg trots att jag sovit som ett arsel, men sova ska man
ju göra när man dör så! Sprang bara en kvart men det räckte gott och väl, hungrig
och ja trött, presterar säkert bättre imorgon och nu kan jag gå normalt också,
sist blev det ju lite olyckligt, tur att träningsvärken släppte igår?? Bara en vecka
senare! Träffade Carro sen efter hon hade varit och pumpat spinning och core.
Tråkigt tråkigt tråkigt, guuud så tråkigt det är med spinning och core. USCH!!;)
Imorgon blir det stan med henne, tänkte att jag borde hämta ut min Joker tröja!!
Hade varit trevligt att vara lite pub fin på kvällen känner jag!

Sen har jag verkligen förvånat mig själv idag, har kontaktat min körskola och bestämt
möte nästa vecka, YESS nu är det på G. Vill ha det NU NU NU!! Fattar inte hur man kan
skjuta upp sånt, har snyltat på alla andra i alla de år, snacka om att jag kommer bli
utnyttjad nu alltså! haha. Ne men nu är jag verkligen taggad, ska ha min Audi TT som Crille
lovat mig, nästan, eller nå??!!;) Men dom äär ju så läckra!

Usch, ser gravid ut, helt uppsvälld från maten, hemmagjorda hammisar, gotta! Nu ska jag
smälla i mig mina russin och låtsas njuta, ne men det duger i krig, när man måste korta ner
på godiset. Investera i ett par nya Sony Ericsson lurar idag ockskå, nå värsting var det tydligen
dom lura på mig? skit samma, dom spelar bra!

Jaja, ska se om lillpojken här på trean nu! Han är SJUKT liten, kolla!!


haaj haaj





Kommentarer
Postat av: marri

meeh hörru russin är lika onyttigt som godis typ!

2009-02-25 @ 21:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0