Astrid Lindgren

Ja tacka vet jag Astrid, synd att hon inte kunde leva för evigt!
Har börjat samla på filmer från henne, älskar dom, mina barn
ska också se dom. Vi hade inspelat alla avsnitt av Vi på Saltkråkan,
Emil i Lönneberga och Pippi Långstrump. Det är så grymt mysigt att
se hennes filmer. En favorit är ju Alla vi barn i byllerbyn. Håller faktiskt
på att tanka Nils Karlsson Pyssling nu, och hur bra är inte den??
Tecknat är ju också the shit, har varit slarvig med att se dom nya som
kommit men nog hinner jag det också. Hängde alltid med förr för att jag
hade en ursäkt att se dom med Alec;)
Sommaren -06 när jag i princip bodde med Issa och Alec nötte vi Robotar,
men en film som var han absoluta favorit var ju Och så kom Polly!
Fråga mig inte varför men han var helt galen, och bara två år va han.
Go unge. Det var nånting med den där illern han kalla jåttan, haha!
Han trodde ju att det var en råtta, så jåttan filmen var en succe hela sommaren
när jag och Issa ville ta en paus;)

Har just lagat mig och Crille en sjukt god lasagne. Trodde inte det skulle bli bra,
har misslyckats förr om man säger så, men gyyyd så gott det blev!
Och äppelcider till, Willys ofcourse;)
Crille sitter här bredvid mig på soffan och nöter Simpsons han har laddat ner till
sin iPhone, fan, jag funderar på en sån jag med! Men pengarna till en sån är inte
direkt prio ett. Men hade varit fett att tanka ner typ hundra avsnitt av Vänner och
se när man har lite mindre att göra!! Eller Vänner kan man se jämt fan.
Men men, nu fick vi nyss hem Benjamin Button, ska se hur kvaliten är på den,
hoppas bra för den verkar vara grym:)





Jag har ny tröja!!;) haha...hååård!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0