ALLSTAR!

Snart blir det Allstar för hela slanten! Har köpt en härligt randig tröja kvällen till ära.
Tänkte mig till mina svarta leggins jeans och vita nike sneakers, greeejjt med en öl i handen!
Kan det bli bättre? Hoppas bara att Luleå slaktar Skeå i hockeyn, annars kan det bli blodbad.
Tänkte occupera ett av biljardborden också, försöka iaf, kommer ju vara fruktansvärt med folk!
Ryktet går om att den är den snyggaste sportbaren  i SVERIGE!! Är SJUKT taggad!!

Har varit på stan med Carro och Piga, blev för ovanlighetensskull en tortellini på mat och prat.
Går inte att hålla sig undan alltså. Gott var de men rullade ner för trappan sen. Var och glodde lite
affärer, fick uppdrag av Crille att hitta nånting roligt till han, hitta dom ultimata kalsongerna som
jag NÄSTAN köpte, dom hade jag vilja se på han i sängen, mmmm;)hahahaha


Hitta han en jätte fin tröja, får bara hoppas att han tycker detsamma! Hade nästan velat
ha något fint ljusbrunt skärp? Flätat. Hade varit snyggt. Orkar inte bege mig på stan igen,
får se om det finns något att gräva fram i garderoben, har en del bälten så!

Nu blir det att ladda ett tag, blev lite seg efter att springa på stan!! Var ett jävla tjat om Viktorias
bröllopsklänning förresten, låt hon bestämme själv för fan! Galningar!

Här är t-shirten förresten:) CYAL8ERS



Min fot kom med lite halvt också;)hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0