Alla Stjärtans Daag

Tänkte dagen är ju till för homos också;) haha!! Ne men det är väl den ultimata mysdagen idag. Får se vad vi hittar på. Vill ju gå på middag och bli överraskad med att Lionel Rithie kommer och sjunger Hello!! Eller så var det för sent för det kanske! Ne men middag och bio, det satasar jag på, fast bion lär ju vara knök full och samma med alla restauranger förrutom Max! Tror jag iaf, har aldrig bokat bord på Alla Hjärtans Dag. Ska börja med att kolla bio iaf, skulle ändå vara mysigt att avsluta i stugan med en kopp varm choklad och brasa;)

Funderar på att gå och träna en sväng nu när Crille jobbar, är uttråkad och rastlös. Eller så slår jag på en film, whatever:P Man ska inte ha så mkt krav på sig idag. Bara må bra och ta hand om sig själv och sin älsk;)

Nu blev planerna som så, laga mat hos Crilles mamma, bada i jacuzzin och sen gå och se bio, hans mamma är i thai så det blir perfans;) Blev Valkyria så jag hoppas den är bra! Krigsfilm på Alla hjärtans men de skiter då jag i ;)


Ha en bra dag alla kära och inte kära!!!!








Kommentarer
Postat av: Carro

SV: Glad alla hjärtans dag på dig med! :)

2009-02-14 @ 13:37:56
URL: http://jagecaroline.blogg.se/
Postat av: Aho

sv: detsamma! :)

2009-02-14 @ 14:11:24
URL: http://alchera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0