Påsk påsk påsk

Konstatera att det bästa som finns med alla högtider är maten!! All denna sjukt härliga mat. Självklart hade ju mamma och hennes sambo middagsbjudning ute i stugan. Ingen liten middag, inte en rätt utan fyra fem styckna. Laxpaj, smörgåstårta(!!!), påskskinka, ägghalvor, burgundisk gryta. Trodde ju att laxpajen, smörgåstårtan, skinkan och äggen var som IT, but noooo, sen kom grytan också. Till efterrätt blev det två olika cheesecakes, en med hallon och en med citron. Självklart hade ju Ulfs mamma bakat bullar (GUDARS) och jag kan EJ tacka nej till bullar, finns det något bättre? Kaffe till också. Sen mådde jag bra underbart bra. Hur kan man leva utan mat? Efter hela festbordet var man självklart tvungen att trycka lite godis också;)

Well well, nu sitter jag och Crille i go soffan och pendlar mellan Tlang 2009 och Så ska det låta. Ola ser ut som en liten vilsen skolpojke med gullockar! Men bra är han!! Va ska man göra ikväll då?? Hade ju turen att få mig jobb imorgon, STORHELGSTILLÄGG FTW!! Men det kanske blir en liten fest iaf, nykter dock, börjar ju då 7 på morgon vilket betyder att klockan ringer 5.

Får äntligen leka papparazzi efter många om och men, tog ett tag för Crille att hämta kameran;) MEN nu måste jag bara ha kabeln, är många innestående foton från sthlm m.m. Men ska bjuda på ett par styckna Crille tagit med sin iPhone!




Crille gjorde bilden matig;) Var på en grymt mysig italiensk restaurang
i Gamla Stan!


Ny bilen!! I Vallentuna och ska handla karra!



Hoho Crille till vä och hans lillebror Andreas till hö!!guull;)



Crille och hans sjukt söta lillasyster Cajsa!!:)



Kommentarer
Postat av: Annie

Wooow, Cia har vaknat ur bloggkoman på riktigt :)

2009-04-11 @ 09:23:18
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0