Monday

Så hemska är inte Måndagar ändå, det tycker jag faktiskt inte. det känns rättaresagt som en "nystart"! på det man glömt göra, inte orkat, tagit sig för m.m. Ny vecka, nya tag!! Nu ska jag träna som f"#&!!, har varit dålig på att ta mig till Helex dock men jogg/promenerat har jag gjort nästan varje dag. Nu måste jag ligga i om det ska bli något resultat någongång!! Sluta tjaffsa med mattider, VAD jag äter, sluta med sockret m.m. Som sagt nya tag!! Vilken tur att man alltid får en "andra" chans;)

Idag är det jobb på sjukhuset till halv fyra, sen tänkte jag mig en jogging tur. Mer än så har jag nog inte tänkt mig idag. Ska ta mig för att sätta upp min nya blomdekor i badrummet också, kasta vårat trasiga bord som vi redan bytt ut för flera veckor sen, skrotsamlare som vi är!! Jag och Crille kom fram till att det ALLTID kommer att vara något slags skrot i våran lägenhet! Vi gör oss av med allt och är fria i ca 1 vecka, sen köps det nytt skrot och nya kartonger m.m ställs  I VÄGEN!! Suck, men men!
Sen måste jag lösa det här med min garderob på något sätt, antingen måste jag rensa som fan (vilket jag inte vill göra) eller försöka "bygga" ut den på något sätt?? Ingen aning om hur men bättre med plats måste jag få, blir verkligen tokig när jag har oordning garderoben. Mina fina kläder vill jag kunna se, inte att allt ska hänga kaka på kaka på galgar och vikta huller om buller! What to doo??
Ringa felanmälan måste jag också göra för vi har lyckats stocka igen avloppet totalt, blir en sådär härlig sjö i halva badrummet när man duschar. Usch!
Är kraftigt nyfiken på vad Annie har införskaffat på IKEA också så jag måste nog ta mig att se det;)

Nu är det INTE länge kvar:D

hej svejs


(solen börjar lysa snart va??!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0