Mina blå

Inte ögon, utan naglar! Har köpt den häftigaste färgen någonsin från Viva la Diva, ett blått med ett grön/vitt aktigt skimmer i, kanske inte låter så läckert men dom är riktigt coola!

Jobb idag samt imorgon, sen blir det ledigt någon dag! Och förtjänad sådan också, finns inget värre än att bara dröna runt, att man "måste" vara ledig för att det faktisk inte finns något jobb! Jag älskar verkligen känslan när man är så trött och slut av jobb och träning så man nästan däckar i sängen helt handlöst och somnar platt på rygg! För DÅ får man slappna av på riktigt, då har man gjort något vettig och nyttigt för sig själv. Att hjälpa andra varje dag är är också det bästa man göra! Man blir totalt tillfredsställd! Hur som helst, dagen har varit riktigt körig men fort har den gått vilket är väldigt positivt så nu slutar jag på dryga timmen;) Ut i solen och sen blir det nog en sväng till Annie. Ut och jogga blir det också i finvädret!:) Har dessutom fått ha en elev som gått med mig idag, är väldigt roligt att få lära ut det man faktiskt är bra på, inte för att hon behövde så mkt lärdom, hon är så duktig iaf;) Men men, lite kaffe och nån liten skorpa skulle sitta fint, eller kanske tårta?;)

Well well, CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0