Mamma Mia säger jag bara

Vilken film alltså. Trodde inte på den sådär särkilt mycket att den skulle vara värd att se eftersom att jag inte är det största fanet av ABBA direkt, men den har ju inte direkt någonting att göra med bandet, ALLS! PLUS att den utspelas i den mest underbara grekiska idyllen. Våran lägenhet påminner om lite grekisk inredning. Helt sjukt mysig fil iaf, halvt grinandes och skrattandes hela tiden. Sen är det ju en musikal, är lite såld på sånt!!Var tvungen att se den för andra gången idag;) Lätt att jag ska bo på en grekisk ö i framtiden, bada i grönt vatten, hoppa från klippor, ha blåa fönster luckor och skutta runt i enbart tunna långa kjolar och söta linnen!!! Man kan ju hoppas iaf:)

Idag har jag åstadkommit promenad/jogging runda runt varvet/udden, så grymt bra väder ute!!! Och städat vilket jag måste fortsätta med nuuuu, fast frst ska jag se filmen!!;)

Jag och Crille har funderat på en utomlandsresa, när den ska bli är frågan!!? Får så bra tillbaka på skatten, hela 11 000kr, förmögenhet nästan! Så vi har tänkt oss det, det pratas om Fuengirola, Spanien, Kuriren har en lägenhet där som man får hyra och eftersom Crilles pappa och styvmamma jobbar där så blir det ju rätt så perfekt! Men shoppingen är tydligen dyr där?? Hmm, jaja, det löser sig. Nånstans ska vi då och då måste man ju verkligen vara fit for fight om man ska visa sig i bikini 24/7!! Vi får se när det blir:)

Hörs sen





Sjukt roliga snorkelgossar!!haha, låten är också grymt härlig;)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Kan ju göra dig lite avis med att berätta att jag lever den grekiska idyllen just nu! Me love :)

Må väl!

2009-04-21 @ 10:53:50
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0