KUUL

Vi fick nå idéer här för nån dag sen att beställa från Panduro Hobby jag, Annie och Sussa. Och nu har dom kommiiit!! Gud så roligt, och den här gången ska dom upp direkt;)

Blev en mycket bra dag! Kikade förbi Annie, släpade hon och Sussa till stan. Fast först snodde jag en massa bulla som hon bakade igår;) GUUUD så goda. Men however vi gick till stan, jag hittade en helt ny garderob på Monky, köpte ett jätte fint linne iaf, ser ut som karameller eller nå på det!! Måste nog lägga upp en bild. Sen chinos som jag nästan måste ha och en jätte fin klänning. KUL när man får världens bästa lön, inte!! Men men, nånting kan man säkert klämma in iaf;) Sen blev vi väldigt sugen på en liten premiär mjukglass så vi köpte varsin och gick och satte oss vid kulturens hus. SOOOL, sjukt varmt och skönt. Sen begav jag mig hem och nu har jag joggat/promenerat rutten!! Nu ska jag laga oss köttfärssås och sen ska jag äntligen få klippa mig:D Överlycklig!! Var väl sist i November kanske?? Men nuu!!


jaja maten kallar!!


Den här blir i hallen!!




Och den här får friska upp våran toa;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0