Hoho

Nu är jag stolt över mig själv! 40 minuter på bandet, 50/50 löpning och powerwalk. Svetten dryyypte! Blev faktiskt Helex idag pga det sjukt tråkiga vädret, klarna till HELST!! Men nu mina vänner är jag såå trött, helt slut och bädden ligger nära inpå. En dusch, renbäddning i sängen och sen kommer jag slockna! Ska kolla dokumentären Familjen Bonnier på 4:an under tiden, börjar kl åtta. Är första delen om en tysk-judisk familj som är förläggare under 1800-talet. När sen Hitler kommer till makten blir det lite svårare för familjen. Får hoppas att den är bra gjord.
Vänner x 2 är ju även det bästa som finns under heeela dagen nästan! Bara den roligaste serien som finns!! Nu börjar det igen så sov goott alla barnen sen!
Har förmiddag måndag till torsdag, 7-15.30, bytte bort imorgon till en förmiddag, oiii, jaja, tycker om förmiddagar bättre iaf!


Kommentarer
Postat av: aschmanda

Åh, va stolt ! :)

2009-04-28 @ 19:39:57
URL: http://aschmanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0