HEJ!

Vilken DISS alltså, har verkligen inte orkat skriva, totalt less!! Men ibland får man lust faktiskt, sin lilla internet dagbok. Ibland måste man avreagera sig och berätta för världen vad man tycker, kanske inte alltid är så trevliga saker men;)Har en härlig statistik såg jag, haha.

Hur som helst, livet leker! Jag och Crille tog oss en tripp till Stockholm i helgen, såååå behövligt! Var som ett barn
på julafton. Syftet för resan var ju att Crille skulle hämta sig en bil, en gryyymt fin S4:a. Den fanns i Västerås så
vi mellanlanda hos min kusin i Vallentuna. Sjukt kul att träffa kusin, hans fru och hans barn. Stora var tjejjerna
dessutom. Som flummigt att man sett dom senast när dom hoppa runt och slet en i kläderna. Men men, vi fick
oss en rutt på stan också. Sen bila vi hem söndag. Vi ska inte tala om värmen och vårkänslan det var där nere för jag får bara fruktansvärda ångestsvallningar!

Orkar inte vara direkt långvarig, har nyss hällt upp en öl. Första alkoholen på 2 MÅNADER!!! Det är starkt!
Eva och Adam filmen är på 4:an, härligt härligt! Så GLAD PÅSK!! Tappa inte bort er på blåkulla;)


pusss

Kommentarer
Postat av: Anna

Men hääärligt, välkommen tillbaka va! :)

2009-04-09 @ 22:03:02
URL: http://annakum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0