Hej hej

Jaha nätetboken, idag har det inte hänt särkilt mycket. Tog en allergi tablett i morse för att jag började känna av en aning snömögel/pollen i snoken/ögonen. Tänkte helvete och tog en men fick ångra det ganska så fort, när jag och Issa vandrade på stan fick jag en trött attack som hette duga och fick ta mig hem till soffan, small av ganska fort och vakna när Crille messa 1,5 timma snare!!Suck!! Hade ju tänkt träna, men tog mig en 40mins promenad ist, kndes bra! Ska även på intervju på Måndag för eventuellt jobb inom hemtjänset här i stan, skulle vara grymt skönt faktiskt. Och motion får man också, men älderboende vägrar jag verkligen! Hoppas hon tycker om mig då där då!
Har fått jobb med hela tre dagars framförhållning nu också, onsdag, torsdag och fredags på sjukhuset på med 61 som jag tycker mycket om att vara på!!:) Så tack för det!

Nu måste jag sköta maten, pastasås med pasta och massa grönt till!!MMMM!!

Imorgon ska jag upp kl 6 på prommis, nästan 6;)

hej heeej 



Vi tog en liten skotertur under påsken;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0