Goooodiiiis

Alltså hallå, det är faktiskt påskafton, och inte har jag fått söka några ägg!! Inte ens en liten choklad hare har jag fått!! Vars är påskharen?? Finns han verkligen inte på riktigt!! Är så sjukt besviken!! Fast får väl gå på statoil om jag nu vill svulla lite karra;)

However, är fortfarande mätt från middagen igår, nästan, fast hade velat uppleva den igen!! Men sen är vi ju bjudna på middag hos Crilles pappa idag så det kanske bli något liknande, hans styvmamma är en riktig klippa på maträtter!! Tur att jag kommit igång med träning, annars hade jag nog rullat fram?? Mitt baklast är redan nog jobbigt att arbeta med;) Issa fråga om det dallra när jag träna, alltså jogga, fråga henne: vaaa tror duu!!??;) Tur att jag har mina 1,70 cm så att jag inte är en liten rund baconrulle!
Är förde skönt att vara igång ordentligt med träning och den här gången kommer jag INTE tappa tråden, för den motivationen och energin jag har nu har jag nog aldrig haft!!

Nu hurrni ska jag nog släpa mig till gymmet kanske! Är mäktigt sugen;)


GLAD PÅSK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0