Gäsp

Verkligen gäsp! Är verkligen trött efter den här helgen. Blev ingen utgång för mig i Fredags men afterwork på Olivers och sen satt vi och snacka skit hemma hos Nina och Viktor som förövrigt har världens sötaste lägenhet eller halv villa, vad man nu ska kalla det? Vi gick vidare till nån fest och sen for jag med Crille och kolla in stan. Inget Allstar och lika var väl det för jag har jobbat igår och idag på dollar. Är verkligen trött i planeten, är inte van med en massa alkis aktiviteter;) Men jätte trevligt var det!! Måste verkligen göras om:) Nu väntar jobb måndag till torsdag på sjukhuset avd 61, kuuuul!! Älskar den här avdelningen, man längtar verkligen efter att få komma på jobbet och sätta allt i rotation! Tur att man ska vara där i sommar också;) Personalen är grymt härlig att jobba med! Nu börjar också värmen smyga på mer och mer, igår var det verkligen sommar värme när jag var en sväng på stan med Annie på kvällen. Nu väntar det grillning, solning, härliga promenader, solkenshumör och vårens/sommaren alla dofter!!! Ta aldrig slut den här gången!!

Blev lurad i helgen också om att morsdag skule ha varit idag, lurade nästan Annie också:p tur att jag kollade upp det istället för att lyssna på mina vänner!!



Lite bilder från helgen!


Påväg till fest, johanna, teres, piga, viktor och emelie


haha nina


gullparet;)


haha piiga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0