Bakis??

Inte jag iaf!! Nyktert nykter och ååter nyktert. Sen ca två månader tillbaka och lika skönt är väl det! Det blev ingen vinst på bingolotto igår, var ett nr ifrån 2kg GULD!! ajaj, nu måste jag spela igen;) haha. Var som en lyckträff att Maud Adams var med så man fick se lite av lilla Luleå. Kvällen var jätte mysig med mamma, hennes sambo och Crille där ute i stugan vid öppna spisen och lotterna. Självklart tvinga jag på mamma att vi skulle grilla korv också;)mmmmm!!Matvrak!! Såg nästan hela prgrammet faktiskt, trött var man.

Idag, mina vänner, har det varit KANON väder! Varmaste dagen hittills så vi passa på att fara ut till stugan igen och sola våra urnor. Har till och med fått färg, mamma brände sig!! Vårsolen är farlig. Men såååå skönt, har suttit där och stekt, ätit cheesecake, druckit kaffe och spanat på skotrar och fåglar, kan det bli bättre!? Inre frid måste jag nog säga. Sen avsluta vi nu kvällen med middag hos Crilles mamma, grekisk pytt i panna blev det, ooj så gott, och rulltårta med grädde och strössel på till efterrätt. Alltid lika kul att träffa hans mamma, vi har alltid kul!

Nånå, Crille lirar NHL, jag tänkte väl slänga upp nå bilder här! Hoppas på massor med jobb i veckan och att min akassa ska fixa sig, hrm!!


Nattiii





LILLA BUTIKEN!!



Crille hitta sina blommor;)


SÅ glad var jag att vara på ARLANDA!!


Jag och älsk;)


KUL MED BUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0