åhhh suck

Detta jävla skit CSN som aldrig fungerar som det ska. Funkar aldrig med inbetalningar, ringer man dit får man stå i en oändlig kö och som nu har jag blivit i princip bortkopplad!! Efter en sådär 16 min. Ska man måsta ringa igen till växeln där och stå i ännu en kö, kiss my ass vilken dålig service. Sen suger det att man som arbetslös ska behöva betala in en näst intill fömögenhet varje månad. Jaja, det är inte lätt att studera idag!!

Idag då, har sovit ganska så oroligt, inte så konstigt med tanke på att morfar är rätt så dålig. Han har klarat 91år och hoppas han klarar det till 100!! Blir väldigt tomt om han skulle lämna oss nu!! Men men, ska iaf ta mig ut och spring/promenera, bestiga mastodont tvättberget(nästan), en sväng på stan och sen hoppas jag att Annie orkar fara ut till Blomsterlandet en sväng så jag får mig en klätter ranka;) Juste, måste ringa om eventuellt jobb också. Well, får se hur dagen artar sig. Har äntligen fått upp blomrankan från IKEA över TV:n också, blev nästan less av att bara se den. Men snyggt blev de;)

Nu frukost.







Satt och kollade språk tv om ni undrar över hallal tv:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0