Statistiken?

Haha ja den är ju inte direkt het här på bloggen;P
jaja, har ju inte direkt varit aktiv...

Måste fan sätta igång med träningen nu, min rygg går sönder annars!!huuh...
Är ledig idag iaf, har donat lite, tagit mig en prommis och mjukat upp mig,
tänkte lägga mig och steka en sväng sen!behövligt, blekfiis...
Nu har mitt paket kommit från josefssons, vill hämtaaa!!
Min ansiktmask från BelCol också, LÖNEN TACK!!

Nu kom jag ju på vad jag skulle göra här hos mamma, kolla JOBB!!
Har ju på dollar till November men sen vette tusan?
Vill ha fast, NUUU, ska lämna ansökningar till heeela stan!

En resa skulle vara behövlig även, hur grymt hade det inte varit med Thai!!
Tror de nog blir de efter jul!eller hoppas!bara nån vecka...hoppas på sthlm en helg iaf:)


Nu ska jag sätta slag i saken iaf!

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0