shaaaaaa

Ja hurrni, nu är det höst!lite deppigt med tanke på att det faktiskt inte varit någon sommar!
men men, tycker om hösten, alla färger och luften är frisk:)
sen är de ju fruktansvärt härligt att få investera en massa i stickat, mmmm!!mys;)
nyjackan också!fast man jobbar ju hela tiden så jag vet inte riktigt när man ska hinna ta på sig allt fint:)

Helt sjukt att vara ledig i helgen, var väl typ 7 veckor sen!kanske ledig måndag också?
hoppas jag får gå ut extra, orkar inte vara ledig 3 dagar, man tappar ju stinget:P
så man får se vad man hittar på, kanske inviger ny kavajen!
lite vin blir de iaf tror ja, me Annie och Bm?kanske drar en middag i Annies ny lägga:)
annars blir det väl hos mig.

ja nu är grabbsen och spelar in också, kommer inte ihåg om jag skrivit det tidigare?
men iaf!är sjukt nyfiken, kommer blir såå grymt:)
dom är duktiga dom här!FOR REAL!!
release fest, viiisst?;)p0leshift heter dom btw, med en nolla inte ett o;)

starten för idol igår, braaaaaatz i juryn!!haha, ne men tror det kommer bli riktigt bra med dom som bedömmer, verkar vara en lite annan klass en våran tidigare böl jury:)
fast den där flinten kommer jag ändå sakna, inte Swartling, utan den andra.

sjuk hufffvudvääärk!!vill hem, heeem till myset;)

hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0