Oj ojojojjjj

Hej alla fnikna!

Nu sitter man här med hetaste frillan 2008 lixaaaam!
ne men håller på att färga håret, så jag ser statisk ut:Phaha
jag och Issa delar färg vilket är grymt bekvämt, och löjligt billigt!!

jahaa, idag började man med personal möte kl 7 till typ nio, sen hem,
sova(knappt sovit när Crille varit där borta!!baah), sen jobba igen kl 16 till stängning.
Var behövligt att sova där mitt på dagen och ta igen sömnen kan jag säga.
Baby sov ju också så jag sov himlarns bra nu;)töntig man är alltså!
Är lika trött nu iaf, helt slut, lill hjärnan behöver myycket sömn!
Ska bara vänta ut färg tiden sen bege mig hem så fort som möjligt.

Jobb imorgon också, stängning, igen, för ovanlighetens skull??
har typ bara stängningar den här månaden, sick?
Är inte ett så bright schema måste jag säga:S
anyhow, söndagen fixade sig så jag är överlycklig,
hade absolut inte kunnat slappna av om jag hade behövt jobba på söndagen.
Nu kan jag ta farväl av Carro ordentligt,
hemskt det låter men hon ska ju faktiskt flytta:(

missa fan idol, poooo!!!

hem till hemmet snaaart!!


det är sjukt mörkt ute  btw:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0