Måndag

En evig måndag idag, jobbar stängning, känns lååååång tråkigt!
Nyss ätit lunch, var tur att jag fick fylla på för humöret började svika lite.

En väldigt positiv grej är ju att jag kommer få en myycket härlig lön den här månaden!
10 dagar kvar!t vå löner!mmmm...synd att man inte bodde hemma så man fick behålla allt:P
men det ljusade upp vardagen!fast direkt började jag glo igenom klädsidor, sjukt va det finns mycket,
nånting ska jag ha iaf, H&M, Stylebystars, newlook, junkyard, zoovillage, nelly m.m!HALP!
kommer köpa ihjäl mig!

Är förövrigt grymt osexig på min läpp, min söta lilla pärla till piercing har blivit utbytt till en MASTODONT KULA!
svart dessutom, suck!ser ut som ett födelsemärke!!buuäää...det började med att piercingen började irritera,
så jag rengjorde den på fredagen, men sen på lördag morgon när jag skulle borsta tänderna i alla hast lossna kulan!
flög all världens väg, tror den for ner i tvättstället?USCH!har inte kollat än, men nu har jag den här skiten i läppen!
sjuuukligt fuuult!!blaaaaaaaaah...less...blir väl att söka reda på en ny?inte för att det finns i skit luleå!
inte den jag vill ha...den jag hade var från hotstuff och till Gällivare lär man ju inte åka inom den närmaste framtiden!
ska höra om dom kanske kan skicka...

well now...lunch en kvart till!är rätt så rastlös...

har inte rökt en cigg sen i fredags, duktig sicka, ibland blir jag bara less:)lite onödigt att man ska ha då och då!
jaja...

Längtar till helgen, blir fest för Carro hos Piga, inte för syftetsskull(avskedsfest =(!!!)hon ska flytta till sundsvall min kära!
är ju inte så hemskt långt men längre än typ 50 meter i stan!aahh, hur ska jag klara mig?I dont know?
men men, fest blir de iaf, och kul ska vi ha:)
ska fixa en kamera till helgen!Crille kanske kan få fingrarna ur och hämta sin hos fenixx??:P
men men, kanske blir lite kräftskiva då också, göött!!

ne nu ska jag göra nånting...

pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0