Lite Trasiga

OCH KNASIGAAA!!hahaaaa...bäst barnprogram i viirrlden!!

jaja anyyhoow!nu är jag hos Annie, som jag alltid är när jg skriver tycks de som:P
Ne men nu blir de lite vin, kanske utgång?doonnoo...
Igår, jaaa, jag gick och köpte mig en Jacobs Creek,
smällde upp den och blev hiimla fnittrig;)
Jag och Crille spela Uno!hur kuul är inte de?jag vann ju, eller nå?
haha, han tyckte det var himla kul när mina ögon fladdra åt alla håll och kantr iaf!!
Kände det verkligen också:P men va fan, trött som aldrig förr, ätit dåligt,
klart man blir vindögd som en viss blomma!!hahahahahaaa...
Var fan bakis idag, lilla huvudvärken jag hade i kassan!ouuuuscchh...

Så ikväll blire inte så mkt alkohol:)
Ska se om Annie eller någon har en kamera?
Hade ju som velat ha nån, kanske skulle vara kul, elleee??

Nånå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0