Jo jag tänkte

Att ibland förstår jag inte varför många tycker synd om sig själv?
tänk att spendera livet och endast tänka på att man inte duger?
föt fet, för smal, för dum, för snäll och allt vad man nu kan komma på vad som är fel!
inte för att jag aldrig tänker så men ta mej fan att det är slöseri!

jag läser en blogg som jag aldrig blir klok på,
va skriver människan egentligen?
man blir helt stum!

just get over it,
säger det bara,
man kan inte hasa fötterna efter problem som skett!
tänk istället på vad man har och vad man kommer få, vad man kommer lyckas med!

får perioder ibland när jag tänker på hur det skulle ha varit om man hade haft pappa i vuxet stadie?
undra om man hade varit samma person?tror inte det...
men det var ju så det skulle vara enligt någon.

Försökte byta bort min helg, kunde ju ha varit skönt när man ska på kalas å allt på lördag,
men icket, inte när jag vill, bajs!kul Cia kommer vara på söndag?NOT!nej, intee alls...
jaja, dom får skylla sig själv om jag spyr i kassa lådan:P

men men...snart stängning!hem till soffan!!!NUUU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0