HAALPP

Jag säger ju bara, hjälp hjälp hjälp vilken röst!helt fantastisk:)
sitter med tårar i ögonen även fast jag hört henne 10000ggr nu, men hon har totalt överväldigat mig!!!
hon borde inte vara med i idol, hon är ju redan proffs.
ja de är bara lyssna själva om ni inte har hört!






Faaaast, den här killen är ju mindre bra!!!haaaaaaaaaaaaaaaaaa






Jaja, alla måste ju få ha sin unika stil?!!??eller nåå?
diggar fan juryn i år, spec gräsklipparmannen!!haha...cool kille...


sitter hos Carro och murar, Crille har lämnat mig själv inatt!!BUUÄÄÄÄ!!
han är hamnvakt, första natten själv i läggan, brrrrr!!
springer till han om det blir för jobbigt de här, kommer döö utan kraamar!!:(
hujja...ska ta och betsälla lite kläder så man kanske blir på lite bättre mood:PDOUBT THAT!!haha..


äh puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0