En jävla massa naket

 Ja kolla på kanal fem så:Phaha, galna nudister!
ofta man orkar springa ett en mils lopp, NAKEN!ja de hänger och dinglar iaf..hhahaha..
usch, tror jag är trött...

Sitter iaf hos Issa, vi ska snart slå på the one and only Sex And The City movie!!!!
såg ju den på bio, böl, skratt, faaantastisk film.
fast kommer ju typ inte hinna se klart sen, måste skaffa mig ett körkort!
INT nå slö just!haha...jaja...Crille skulle bli himla gla iaf!
faast, lär ju bli jag som måste köra han till jobbet, hämta m.m, ne men har en del att ta igen;)

Har beställt massa fina grejer så här till hösten också.
Löning snaaart!!!fääänx...ska börja med att fylla upp kylen så förbannat:P
nu blev jag riktigt trött, ska bli skönt att mysa ner sig i Issas soffa me kanske lite karra,
om hon har:P fast är ju bara de, somnar alltid i soffjäveln!
Går ej att hålla sig vaken, man bara sjunker ner och sjunker in!

Ledig imorgon, sjuk idag!blir nog bra...


                             

Blev lite grått och kortärmat men guuud så skönt, koftan är halv lång, gryymt snyggt!
Tröjan är sån där mys till leggings;)
snart kommer dee...nå mer var det också men kommer inte ihåg va de var:P
orkar inte söka!
nånå...


pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0