En dag igen

Heeej alla barn!

Nu kommer jag snart nöta blogg som aldrig förr, dom har äntligen börjat gräva in bredband vid oss;)
så i början av oktober om jag inte minnas feel stod det!härligt...slipper vara häändikääppd!!

Ja som sagt, det är ju 11 september idag, fattar faktiskt inte att det var så länge sen!
Var 14 bast!sheeet, haha, kuligt:)
fast än värre är ju att min mor och hennes sambo sitter på ett flyg till Cypern, grraattz till bokningen!:/
jaja, dom överlever noog!fast ÄN taskigare att lämna mig kvar:(buuäää
ne nu blir de å ta sig i kragen och spara, kan inte hoppas på triss resten av livet;P

man har verkligen motgångar i livet ibland, tur att man är en fighter;)på mååånga sätt!

känns som att hjärnan ska rinna ut genom örat, så överhettad är den!måste hem, HEEEM till soffan;)
wait for me babyyyy!!!

jaja heeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0