Cravings!!!"#%/())JNXDJD(()()

Hej!

En sak som alla borde ha lärt sig vid det här laget, även jag,
är att man ta mej fan aldrig ska gå på stan när man abslut inte har NÅ pengar alls!
en vecka innan lön, smart!WHY hittar man då allt man velat ha i heeela sitt liv,
och som man måste ha?konstigt va?och dåligt mår man när man inte KAN köpa de!
suck, vill ha vill ha vill ha, SKA HA!!hmm...grymt jobbigt.
Det är ju ändå sjukt vad glad man blir när man får köpa pinaler, bara nånting,
skor är ju dock roligast, har säkert investerat sju par på några veckor, men GUD va kul det är;)
måste köra en stor rensning nu!well welll....fattig som man är, men de går bra för en vecka:P

För övrigt så har jag sovit sådär skumt inatt igen, Crille funderar på soffan?HALP!haha..
vrider och vänder, drömmer svin sjukt, pratar i sömnen, har ont i kroppen m.m...what is up??hmm
kan tänka mig att det är för att jag tar igen sömn för typ tio år kanske?
nu sover jag verkligen minst åtta timmar per natt, pigg som en lärka på dagarna!
det här ska jag fortsätta med, mår sjukt bra, är bara sömnen som spökar!
den måste helt enkelt vänja sig vid att jag sover som en 3åring;)
Mitt humör är på topp iaf!!!

Varit på mat&prat idag, jag och carro kunde inte motstå!HOPPLÖST!!jävla tortellini;)
kolla sen lite affärer(ja vill ha bla bla). Och nu sitter man hos Issa och svamlar me Alec och Milo!

Nånå, ska vara social!

Sen har vi ju dagens 2 par, herregyyyd, hoppas ni skaffar barn å heeela fadderullan!

Sen avlas det barn också, jaja, va ska man säga, fel fel FEEEEEL.
Tänk efter, varför ska alltid dårar skaffa barn?
Fattar dom inte att problemen inte löser sig?dom blir VÄRRE!

pejjzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0