Could Have, Would Have, Should Have

Det är mycket sånt idag, skulle ha skött skolan, skulle ha sparat pengar, skulle ha vaknat tidigare i morse så man hinner äta frukost eller bara piggna till!!men det äär ju skönt att sova;)
men sen kom jag på, allt löser sig och det är definitivt inte för sent, jag tycker verkligen om att plugga!
var bara sjukt svårt att komma på rätt spår igen när man hade slira av.
Men jag ska läsa upp mina betyg, det här året, men kanske två i taget?
inte fulltids, pallar ej!ska då inte ha nå studielån och skit!
ska jobba, men ha plugget också!
tror jag kommer få lite mer självinsikt när jag väl får klart ämnena, inte för att det är många!
just det som känns så sjukt onödigt!STUPID!!men jag fixar det...


men ialla fall såå har det varit en utmärkt helg, eller den började väl redan på torsdagen kan man säga!
helt plötsligt skulle Crille börja hälla öl och det blev ju jag också väldigt sugen på, började ju faktiskt inte
förän tolv på fredag, så, matti och micke hängde med han hem, och det blev öl och fisherman (inte för min del, är spyyy less). Men men, grabbarna blev fullare och fullare medans jag findrack!
sen kom carro och räddade mig från allt testo så drog vi alla på invit där johnny och nån annan kille var.
Matti bjöd och bjöd och bjöd, men ändå var det han som var fullast;Phaha
Det blev en hård kväll för alla de pojkar, lite små spyor och sånt!jaja, skyll sej själv!
sen raggla jag hem me Crille, genom stadsparken och hem till våran troll lägga:)

Fredagen fortsatte med jobb, sen stressa till Nattis på kläm och känn partyt!
att jag aldrig kan hålla masken, satt där med mina dumförklaringar, men kul var det!
en massa roliga grejer som jag måste införskaffa tror jag också;)
sen var det meningen att jag skulle hem till soffan och en mörbultad Crille,
men kunde inte svika, så jag följde me på fjortis/småturk/arab/m.m beach fest på brass!
kuul, NOT!!hujja, slogs gjorde dom också...nära inpå att stupa över mig, hade inte varit gla med min drnk i hand.
var ganska mycket folk man kände, krit kom i sitt fulla bestyr och var ej nykter;P
jocke träffa man också en sväng, han är ute on tha streets igen!
men inte mkt annat, jag begav mig hem till min päälsk;)myyyyys!!han är det bästa!!

lördagen fortsatte med jobb sen hem, var int nå grinig igår:Pjust!haha...
men blev bättre efter en dusch, korvsoppa och lite bölande!suck!;)jaja...är skönt att fälla en liten tår ibland,
när aaallt känns hopplöst!
sen blev se soffan, absolut heeela kvällen, vi tvätta tog ett bad och bara mådde bra:)
såg blondinbella på extra extra, ja va ska man säga?

men men...ska äta mina nudlers nu och sedan kanske packa upp varor??

BTW, måste ha nå annat jobb...inte för att jag inte trivs men, skulle vilja jobba i klädbutik!
H&M heeelst, Indiska också:)mmm...jaja

puuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0