Antingen eller?!

Onekligen så är det ju så, är lite tröttsamt måste jag säga!
Kommer snart hamna i nå jävla insomnia,
jag som just kommit igång med sovandet, men IT happens again!
Är rätt så rastlös i kroppen idag,
ni vet den där känslan när det känns som att inget kommer göra det bättre.
Inte ens en mille, eller kanske lite men;)haha...
Jag är bara less, less less så less, förbannad, trött!
Skulle helst vilja vara obefintlig idag, bara vara borta, slippa och få dvala runt!
Ja, jag är rolig idag, så enkelt är det, men ljuset kommer ikväll, alla mina gummor, damer, älsklingar,
som alltid finns där, även fast en av dom flyr fältet, vilket är rätt så smart av henne,
men vi ska röja ikväll, thats it;)


peeejjzzzz off



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0