WÖÖÖUUUWÖÖÖ

HOCKEYYYYY!!!WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!DOMMARJÄÄVEEEEL!!!DÖÖÖÖDAA!!!!
Det hade jag väl typ skrikit OM jag hade fått gå på hockey, men de får jag fan inte, för det får aldrig jävla stämma!!!
Suck i ett nötskal, ska alltid jobba, eller nå annat!!
Skit!

Ja, jag jobbar, fast är inte så länge kvar, nu tystna musiken iaf!!
Jahaaa...har inte så värst mkt att skriva förrutom att BLONDINBELLA ÄR DÖÖD!!!!
Ne jag skojja, vilken kris det hade blivit.
Fan tråkigt när man inte har nånting att läsa här i kassan haha!

Nåeeee kanske har fixat mig lite jobb hära, som pers.ass kanske;)
Hade varit fett NICE!
Får se vad hon säger på Rabalder också, ska gå in imorgon.

OJ va jag ska duscha när jag kommer hem, känner mig ganska skitig!

Hahaaa, stackars Titanic tanten blir av med alla sina grejer från båtresan!Läs aftonbladet....läste igenom aktekurs for dummies också. Inte blev jag så klokare iaf:P haha....

men hej daaa

 

Ja nog är det ju så Kent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0