Suck

Hej hej!!

Jag måste bara börja med en grej här.
Är ganska roligt, men ack så skämmigt.
Man vet ju att det värsta som folk vet OCH som man själv vet,
är ju att man helst inte ska ha ett inlägg i någon annans "intern" skämt.
Alltså, du och en kompis har eran egen lilla humor, ingen fattar den utom ni,
ni asgarvar med era sjukt fula/tillgjorda röster och är allmänt svamliga!
Rätt som det är så kommer det en instickare, en som är helt okänd i ämnet OCH även själva "grejen",
instickaren ska då lägga in en bra replik till "vårat" skämt!BAD IDÉA!
Nu är det inte roligt längre för kompisarna,
MEN nu skämtar de om instickaren istället och ger varandra "höja på ögonbryna" blicken!
Vill DU vara en sån, Be my guest, men jag vill inte vara kompis med dig!hahaaa...

Hade ett exempel idag, grymt kul, skratta ögonen ur mig!
Stackars stackars!
Personen är ju allmänt retarderad också!

Jaaajaa, nu när jag fått de sagt sååeee kan jag ju prata om nånting annat?

Jobbar idag, stängning (ovanligt) INT!!
Samma imorgon, men sen KÄÄRA vänner så är jag ledig Fredag, Lördag OCH Söndag!!!
Ska flyyyta i min ledighet!!Snooor skönt...jaja...förrutom att jag och Crille ska röja upp som fan,
lägenheten då och förrådet!Har som inte matchat tidigare men nu så!
Det har vi lovat:P

Weeelll....ska springa till kassan




!!!Vila i frid Mauri!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0