Livet i hjärnan

Slutet på denna dag iaf!Usch, har kännt mig totalt förvirrad idag.
Kanske för att jag vakna kvart över elva och börja tolv:P
Hann inte med frukost, knappt bussen och glömde lunchen!phuuu
Ja, som tur va så kom Johan och körde mig på McDiii,
är ju inte fantastiskt gott men var så sjukt hungrig!!
Dagen har som bara flytit på nå sätt, har helt och hållet levt i min hjärna idag!
TOTALLY LOST!!!

Jahaaa, blir nog lugnt ikväll, elle?va?jo...de blir de...
Ska börja me ett bad iaf;)

Jobb imorgon!
Blir nog lite neon fest tror ja;)hooo taaggaaaa

Mjaaahaa men ska väl avrunda me att räkna kassan?eller jag kanske ska jobba lite till?va?näääää...

nå heeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0