eeeeehhh

Hade jag kunnat förmedla en känsla över nätet så hade jag gjort det nu!
Delat med mig av min plågsamma bakishet, har väl sovit kanske 2 timmar,
vid halv åtta sisådär fick jag ro, men har vaknat i panik och trott att jag försovit mig.
Rolig känsla, eehhmm NOT!

Blev mycket action inatt, en jävla massa dansande,  joggnings turer i högklackat,
packade/grisiga bröder, trasig spegel m.m.m.m.m and so on:P
Fast spegeln var som oförargligt, skulle ju få en ny så:)
Men det var drag!
Det var fan tryck på Bodensia, sjukt bra musik, jag flöt då med the crowd;)
Fats hade inte så tur med mina öl
Nr 1: Stulen
Nr 2: Utviftad
Nr 3: Borttappad?
Nr 4: Fel öl, efter några klunkar upptäckte jag;P

Sen hade jag ju lyckats glömma leget! Visste att vakten skulle vara fittig, TUR som fan att Tina stod där ute!!
PUUH, annars hade det inte blivit nå Sensation White för Cia, nää de hade blivit bussen hem till L-taawn...
Efter Bodensia for jag ut me Issa, Johan och Jimmy. Stackars Issa var chaufför åt en i lagomt bra form Johan;)
Får mig alltid ett gott skratt iaf, skelögd, pratar som Sid i Ice Age och på toppen var han jäävligt hes!HAAAA...
Jaajaa, vi tog oss hem efter många om och genvägar iaf:)

Och nu sitter jag här, på jobbet, tror verkligen hjärnan har något slags centrum för extra energi!
Förvånar mig att jag inte däckar på plats, ser framemot att komma hem och kasta mig på soffan,
glo tv/sova till imorgon:P Sen har jag ju en annan bakisplutt hemma!!;)

Nu kanske jag borde göra något vettigt....

Hej daaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0