TOOOOOOOOOOOOOOOOOYYYSSSS

Jo tänkte ju bara meddela om jag inte redan gjort de att snart börjar jag på TOYS R US!!!
Introduktionen är på fredag, sjuuukt roliiigt!
Kommer gå runt där med ögon stora som en cyklops!!
Totalt ,och fan så mycket mer fascinerad än ett barn som just fått se jultomten!!
Ne de kommer bli ett lyft känner jag.
Men inte övreger jag dollar för de, ska jobba arslet av mig nu!
Kan säga att det behövs.
Fick ihop ganska så bra me timmar den här månaden iaf:)

Har varit en snurrig tid de senaste dagarna, meeen, de är på bättringsvägen;)

OCH förde, så fick jag veta igår att Crilles jobbs julmiddag är i slutet på den här månaden!HALP
Finmiddag, TUR att Cia har beställt klänningar från Stylebystars;)
Och Crille kommer förövrigt vara läcker han me!!!black black black!!;)
Ne de kommer bli roligt, längtar!!!Fick höra att det kanske blir i Levi???härligt...
Dom har ju även sagt att dom ska spränga sprit notan iår;)hohooo...eller oojoooj!!!haha

Vi hade lite diskussioner igår också, flytt och sånt, kanske söderut??
HELLST NYYSS!!har ju varit på länge men Crille har velat men nu kanske;)
Sjukt kul att vräka ut vingarna lite, man ska inte tänka så mycket, BARA GÖR DET!!

Helgen bestod av Issa, Johan, Alec, Milo och lite supande;)
Hann även kika förbi hos Marri, fan jag älskar örnäset lägenheter!!!
Sjukt fin!!Speciellt för att jag bott där då, väldens finaste trea och kosta som en tvåa!!
Ångrar att man sa upp den alltså...jaja!Fast den vi har är ganska så fräck;)

Ne, ska väl kanske återgå till arbetet eller va tycker ni??
Tänkte finta med mig nå ljus och sådär.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0