Release meeee

Hej hoooppp!!

Började tänka på feting filmen Independence Day!
Fanns en duo box med den och Day After Tomorrow, vill haaaaa...
Spec nu när pälsk fixat ett nytt surround också;)
Sviin härligt att se film, haha helt hitech också.
Man ställde in högtalarna med en slags sensor,
kunde fan inte hålla mig för skratt för att det lät så flummigt:P
Vi var ju tvungen att se en film me grymma effekter och vilken är inte bättre om inte Harry Potter och Fenixorden!!!
Man hörde minsta lilla knak i leden, grymt:)

Jaha, då är det valvaka i natt, Mcain eller Obama, SKITER JAG I!Fixa bara ekonomin för fan....
Kommer ju bli prio ett vilket som iaf!
Lutar åt en ny Malcolm x istället för en sämre osäkrare Bush, men vad skulle sydstaterna säga?
Demokrat OCH svart?
Mcain skulle givetvis hålla vid de gamla sederna, perfekt för en "vanlig" amerikansk familj!
Obama skulle nog göra lite revolution, för det första med en svart president!
Men han skulle bringa ny energi åt många amerikaner.
Fast sen är amerikaner är så pass patriotiska så hur blir det egentligen?
Nytt blod eller gammalt blod?
Jag hejar ändå på Obama, skulle det nu bli krig pågrund av de så behövs väl de??
Men jag håller ändå på Obama när det gäller hans syn på Bin Ladin och Al Qaida,
man kan inte släppa bomber över ett totalt oskyldigt land, ett HELT land kan väl för fan inte
styra tragedin WTC!Irak är ett land som alla andra, uppfödda med ett visst styre.
Man kan inte hata dom för de, det är ju så dom alltid levt, varför ska någon ändra på de?
Man vet ju själv hur tjurig man blir när någon ska hålla på och ändra!
Men hur som helst det jag skulle skriva innan jag tappa tråden var att
Obama riktar in sig på endast Bin, han säger att dom ska fånga honom och döda honom,
rätt och slätt!!HELL YEEAAAH!!!Inge mjäkeri här...
Ja, vi får ju helt enkelt se,
skulle ändå vara trisst och se en gammal surgubbe som går i Bush spår på tronen!
Tror jag bänkar mig framför Filip och Fredriks valvaka ändå.

Vi hörs sen!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Utmanad :P

2008-11-05 @ 09:22:34
URL: http://eyylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0