Ljuset

Har jag ej sett mycket av i helgen,
en skymt på fredagen men sen har mörkerseendet kopplats på.
Är måttligt tung i huvudet måste jag säga,
kanske hinner se det en svängom imorgon iaf:P
Innan jobbet då, sen är man instängd!!
Hemskt.
Ne, får nog ta och skylla mig själv.

I fredags blev det iaf lite vin, fick lust att dra mig mot Ripan.
Turen va ju att Linus och gänget skulle dit så jag gick dit me om.
Men sen stämpla jag mig i baren med vinet och sen såg jag inte dom mer, typ!
En sväng men, tyckte det var skönt som fan att bara sitta och prata me alla möjliga i baren.
Mata ur mig mitt liv åt bartendrarna, Frida och Amando:P haha, plågsamt!
Crille kom ju förstås dit sen också, han vägra först men sen så blev han sugen på öl:)
Jag fick i mig tre glas vitt sen höll jag på att däcka, var sjukt trött innan.
Var på Toys introduktionen, gick bra, men inge fika:P faan va leeesss...haha,
sen skulle jag bara lägga ner huvet ni vet, yeessss så vakna jag typ sex!AAAJ aaj...
Hade dessutom somna med käken på sne så den kunde jag knappt röra,
dräggel på nysoffan dessutom:P UUUSSSCCHH!!
Jaja, var helt slut.
Somna väl vid typ tre-fyra lördag morgon,
sov sjukt konstigt?Crille också, hade väl spöken i huvet eller nå...
Spökar gör det, de har vi konstatera, så länge man inte pratar högt om det så är de lugnt,
är fan sjukt vidskeplig för sånt där:P
Så hela lördagen bestod av sovandet, tv-tittandet och matlagandet.
Andades liiite frisk luft genom fönstret, haha...
Men idag har jag tagit mig ut iaf...är ju långt från mig till Annie:P
Eller nå?Kuriren till varvet kan ju disskuteras...

Undra va de blir till middag månne?

Fy fa vilket program på fyran, muskulösa kvinnor???
Okey, män som tänder på att krama på kvinnors muskler???
Tänk vad som hänt med deras nedre regioner av alla steroider???
UUUUSSCCCHHH!!!än en gång...

Måste ha internet, MÅÅÅSTEEEE!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0