Glitter N Glääämor

Måndag, måndag, måndag, can't live with it, can't live without it!!
Jaha, då var det arbetsdag igen, var absolut inte pigg i morse!
Har haft en sjukt jobbig huvudvärk hela helgen,
har som sprängts och haft sig på höger sida, har knappt kunnat titta.
Kännts som att ögat ska hoppa ut. Fattar inte vad det är.
Lite less på dessa krämper, tror det är för att jag inte tränar.
Kanske inte huvet då men ryggen är nog paj för att jag skiter i de.
Jaja, ska se om Annie kan smuggla ett sånt där två veckors grejs till mig.
Nånå, snart får man stänga, mitt huvud behöver ett varmt bad!!!HELLLSSSSTT!!

Haha, har glömt att lämna in ett kvitto till jacken fortfarande!!!
En hunka är inte fy skam såhär i fattig rännstenen!!!

heeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0