GIVET

Nu är håret nytt iaf, utväxten då:P
Issa ställde upp, eller hon fick ju sin utväxten också sååeee:)
Blev lite stress för fick veta i förgår att vi skulle ha pers fest på
toys imorgon, eller fick veta det på intron men fatta inte att vi skulle ut??
Tröög!!!
Jaja, men det ska vi iaf, å Issa meee, yeeey=D fett smiiile!!
Vad man nu ska ha på sig är frågan??ska rota i issas garderob litte barra.
Dom bjuder på Cleo och driinks, shyrreee;)
Blir nog trevligt, lite andra människor och bara chillt!

Fick mina klänningar från Stylebtstars idag, den som var tänkt till middan var för stor:(
Men ska beställa en kjol ist, ha till boddyn tänkte jag.
Blir bättre tror ja?Får se...men den andra klänningen passa, läcker var den!
Ska slänga upp en bild.
Middan blev iaf i Tornio, himla skoj!Den är inte förän 20:e dec heller så stressen släppte en del!

Baby är påväg att hämta mig, vi ska hem och se nya Batman,
fast de vet han inte än;)

Anna åkte ut ur Idol, tur att jag inte följt skiten. Pallar INTE!!

jaja, ska dra mig till Issas sova och snarka en stund medans Crille masar sig hit efter e4:an.



P.s(Börja tänka idag när jag satt på bussen när jag läste att jag aldrig hör min egna röst läsa i skallen?
Brukar man de?Hör nån konstig berättar röst men inte min egen iaf??
Låter som ett psyko, haha:P ) D.s



        


Kjolen t.v som jag tänkt beställa ist för den andra klänningen och den t.h som jag behåller;)
Den är ju lite grymmare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0