En dag i november

Ibland kan det vara kul att åka buss,
jävligt skönt att smälla in lurar i öronen och bara sväva iväg ett tag.
Igår kväll fick jag inte uppleva den njutelsen.
Det börjar med att jag står i kön till bussen,
kände igen tjejen, gammal bekant så att säga.
Hon är väl en två-tre år äldre än mig.
Hon har ett fint smeknamn, kubiken.
Men iaf, hon är i sällskap med tre 16-18åringar.
Det första jag märker är att en av dom är den som ska synas mest.
Vara cool att smita på bussen, stod och hävda sig att han skulle göra det iaf,
men gjorde han det, nej!Men smet före i kön gjorde han, svin hård.
Sen satt dessa tre pojkar och prata om hur mycket dom knarkar.
Mefedron, spice, sub etc var ju en del dom tryckte i sig.
"Men va fan, mefedron är ju lagligt" säger den högljudda.
Ja, det är lagligt, sjukt nog, men stek sönder hjärnan på dig själv, snorta skiten, gör de.
Är ingen som kommer sakna dig ändå.
"Har du nå braj, har så jävla ont i ryggen"  vräkte han också ur sig.
En typiskt äcklig benso torsk, blek, ful, retarderad.
Satt och smila för mig själv där.
Sen berättar kubiken:
"Kom på exakt vilken tattuering jag ska ha nu, alltså jag var typ svin stenad igår och ba såg den framför mig"
Yeeesss gööör den!!!haha
Sen att hon skulle supa skallen av sig ikväll för vad annars finns det att leva för??
Alltså varför ÅÅÅ VARFÖR sitta och prata högt?SPARE MEEE...
Känns bara besvärligt, jobbigt, äckligt att veta vars era liv är påväg,
och hur det redan ser ut.
Sen basunerar killen ut att han ska tattuera in kubikens namn i pannan.
Skriker hennes namn och tjoar,
hon försöker då tysta ner han och viskar att Cia sitter ju där????
TROR HON INTE JAG LAGT MÄRKE TILL HENNE ÄN??seriöst!!!
SÅ smidig är du inte, även fast du inte mött min blick.
Sen när jag äntligen ska kliva av bussen så säger mongo, benso, gaphalsen:
"Din vän hälsar till dig" och kastar en pappersbit mot mig!!!!!????
Den missa, men innan jag fatta vad som hände hade bussen åkt iväg.
Jag säger ju bara de pundar svin,
nästa gång jag ser dig kommer jag trycka upp varenda drog jag vet av i den här välden!!
I ÄNDTARMEN PÅ DIG!!!BLAAAAAHHHH va arg man kan bliiii!!!!
Usch, gå och dö!!!TACK!!!


nu ska jag äta lunch


Kommentarer
Postat av: Mavvs

Mahahahahaa...BLAJ BLEJ RAAH AAARGH!!



Nu ska jag äta lunch.





hahahahaha ful:P

2008-11-13 @ 17:55:57
Postat av: Moa

haha, Är kubiken den jag tror de är ? :P

2008-11-15 @ 17:56:09
URL: http://moanystrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0