BRRRR

Ja nu är de fan kallt, hujja!Men gryyyymt härligt med snö!!
Vitt och vackert var de när man titta ut idag,
ofta jag märkte att det snöa vid elva igår??
Iofs gick jag å la mig vid den tiden, meeen:P
Har verkligen, för första gången sen 7års ålder, längtat efter snö:)
NUUU vill ja ha skoter och bräda, baaaadly!!
Fatta va grym man är me snowboard skruden och ja heela kittet!Eller nå??:P
Kul är det iaf!Två år sen man stod på en bräda, TVÅÅÅÅ!!HALP!!
Nu måste jag bara fixa min kompass jacka från Hägglunds,
vad de nu är för märke?
Sjuuuukt snygg, och en Fjällräven måste jag också ha.
Ja, snart RIK då??kanske...SNÄLLAAAAAAA, GÖR MIG RIK!!!
vem jag nu ber till??:P
Triss hjälper ju inte, ja suck!
Fast har ju min feta halsduk iaf, låååång och myyyysig:)

Mjaaa, sitter ju här hos Annie ikväll.
På vägen hit så ser jag två typ 10åringar leka i en snöhög,
när helt plötsligt ena tjejen tar upp sin mobil, FETARE ÄN MIN T.OM, och svarar "Tja Bruden".
Höööööö???Haha alltså nu jävlar, okey att utvecklingen går framåt,
men när JAG var tio så var det mest intressanta typ pogg???
Känner mig som en LOWSER på gamla dagar. Hujja...
Snart opererar dom in GPS på ungarna också, kanske är en bra idé??
Iaf när dom kommer upp i tonåren...
Ja nu svävar det iväg, igeen...

Mjaaaoo jaaooo, ska dricka upp mitt te här nu bestående av grönt!GÖTTA!

Blev inge Levi:(bluääää, me nå annat bliire;)

TOYYS IMORGOOON!!!




Ibland gör saker mig sjukt arg, saker man glömt, förträngt eller försökt förtränga iaf.
Jag och Annie satt och prata om en, en sak som vi båda varit med om, nästan identiskt.
Det bubblar i mig, synd att jag inte hade en boxar säck i källaren eller nå.
Har många på min lista, folk som jag undviker att ens sätta en tanke på för det
suger energi. En dag kommer ni stå i en mörk gränd, och då kommer det smälla,
högt och länge. Kommer inte ha en tanke av ånger eller ledsamhet.
För falska små bortskämda barn behöver lite smörj;)
Är inte arg av mig, neeej, bara bestämd och rättvis.







Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

Jag är också besämt och rättvis!

:)

2008-11-13 @ 23:53:22
URL: http://anniehs.blogg.se/
Postat av: Ann-Helén

Haha, ja du sa ju att du läst i Metro att svenskar är kassa på att stava. Min förra kommentar var inget undantag ;)

2008-11-13 @ 23:58:22
URL: http://anniehs.blogg.se/
Postat av: Mjjaa

Phaaaaaa, så sant så sant!!

2008-11-16 @ 16:10:06
URL: http://isacson87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0