Början

Hej Alla Barn!

Idag är det Onsdag, min första dag på Toys var igår!!Sjukt roligt, men grymt trött i skallen var jag,
mycket att ta in av cirka MILJARDERS dockor:P Men det var riktigt skoj!
Issa är också en utmärkt handledare, får hon inte en tjänst så blir jag jävligt förvånad!
Nästa gång jobbar jag Söndag, fram tills dess på Dollar, är här idag och jobbar till Lördag.
Sen nästa vecka går jag på som schemat och då blir det inte mycket ledigt:)
Men behöver pengar, baaaaadly, om det nu ska bli någon jul i år också.
Himla mys me jul, blir stor jul i år igen, får se hur många vi blir:)
Jag och Crille måste häva oss och hugga en gran också, för en riktig ska jag ha,
som jag kan sockra;P Crille bekymmrar sig!!!haha...
Men tänk va fint, gammeldags pummlor, glitter, julklappar och en riktig gran i våran 200 år gamla lägga:)mmmm...
Och för att inte tala om lukten. Nå så blir det!

Är en riktig gottegris just nu i mitt liv, barra gooodis gooodis och gooodis!!men gott äre!!
Vi har fått in massa  roligt godis, b.la. polka stänger som är så sjukt jummy;)

Fick även veta att min mamma brukar läsa min blogg, så enough with tha bad words!
Någorlunda iaf:) Man ska lyssna på mamma, hon är ju bäst!!

Nå nu måste jag jobba....


ppeeeejjzz

Kommentarer
Postat av: PMI

Blir it nån gran!!!!

2008-11-26 @ 17:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0