Att man aldrig lär sig va??

När ska jag bli nyttig?Stiga upp i tid så man kanske hinner vakna?
Känner ju att hjärnan börjar svika rejält nu.
Varför kan jag inte bara dra mig upp på morgonen, duscha, äta, se lite tv?
VAD ÄR PROBLEMET???
Fan, är ju helt hjärndöd när jag ska ligga in i det jävla sista, ååhhh!
"Morgonstund har guld i mun" yeeaaa right!!
Det är bara för att det är så sjuuukt skönt att sova;)haha
Sover som att det är sista gången jag någonsin får sova fan.
Jaja, nån förändring måste ske.

Nu är jag inne på det här ljusa i håret igen, inte blond men askig.
Lite silver stänk eller nå. Bara en härlig färg vill jag ha,
om inte annat FÖRÄNDRING!!!Men oooj vilka summor...

Fick för mig att beställa en telefon från halebop också,
härma Johan lite, heh:P
Fast det ääär ju en tjej telefon, heter den Cosmopolitan Vit så!
Ne men ruggigt snygg;)

Ja man jobbar ju då stängning.
Tankarna vandrar iväg såhär på lunchen.
Tror jag har varit ganska så off på senaste, eller jag VET att jag har de.
Crille vet om inte annat:P Trött, sur, bajsuunneeee!!!
Det får bli förändring, klart:)
Är ju snart jul för fan, då ska man vara glaaa och harmonisk!!
Nina fick för sig att julmusik var bra i affären idag btw, så det ljudar i öronen nu;)


Har ni undrat hur andra ser på er nångång?
Eller det har väl alla, men man ser ju sig själv på ett visst sätt.
Undra vad andra tycker?
Skulle vara kul att veta:P Alltså som inte känner en typ.
Som bara kör en driveby nångång:P

Mina klänningar från Style kommer snaaart;)

nu jobb


heeeyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0