Stukad skinka!!!

Eller nå??
Har sjukt ont, helt halt, haha!!

Ja nu ska man få bort tha real color så att säga, undangömnda blondinen.
Haha "fy fan hur du ser ut"!!!

Sen kom jag också på, har inte ätit ett helt mål mat idag?what is up with that?eeehhm...
Annars äter man som en sshhtooor CIA!!äh...känner mig helt mongo i planeten!

Nu börjar den där mojs värmen smyga tillbaka också, håller det sig inte nu så kan vi lika gärna flytta till Svalbard!!

Jaja, ska se om man blir nå klok av de här frusna män söker kärlek???haha NOT!boots...

KJAM


BTW!!!alltså...det finns snälla ord och dumma ord, tror jag har kommit på alla just...PLZ kom nära mig människa, siiiinde för dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0