SPLATTERR Å BLOOOBLAAA

Är en seg och ganska efter människa, men nu jävlar har jag sett Kill Bill Vol 1, nog var jag ju tvungen att tanka tvåan DIRR!!Splatter och sjuk men fan va bra, helt i min taste.

Har ett tungt huvud i mitt knä, ett himla sött med halvöppna ögon, litte creepy;)haha...som en döing, går inte att stänga!Snark!

Nog blev man glad av vädret idag!tog en stadsrunda me Issa, käka tortellini på mat&prat, glodde, peeerrfans!
Snart sommar mina vänner, helt sjukt underbart!Ska sega mig igenom den, riktigt haaasa fötterna!vill inte ha kyla igen, ångest redan nu typ???

Korv å makkisar står på listan!!!


Grymt skön, hopp å studs!!!


P&K


Kommentarer
Postat av: Snurvelmurvel

hade jag ögonen halvöpnna virrpanna?;) pk

2008-05-22 @ 17:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0