Men noo äärree

Jaajaaa, nu är allt fixat för flytten iaf, förrutom allt;Phaha..
strukturerad in i minsta detalj, ujuj, nog fan blir de som alltid ändå??skjuter upp allt...suck å bluck!!!
hoppas besiktningen går vägen så vi får flytta redan idag;)hoohooo...hoppas att oddsen är på min sida och inte på Crilles iaf!!!

Men smartooo Issa, här är man Nanny till ingen nytta, loowsern hade fan inte tid idag, 3:e nämligen!!haaa;)jaajaaaa hon bestämde sig för att steka sig lite IST, själv får man se Hulken för 1000000 gången och ta emot bilder som ska föreställa Spindelmannen jobbet, även målat på rosa post its;)sjukt likt!!

Fan va muppig helg, jobbat, ingen dygnsrytm, ätit dåligt (gått ner två kilo, wooot??), har varit som ett kollo??usch...men nu börjar jag bli människa igen...

Laadddaaa inför helgen lixaaam, luleå crojjsing!!eller naaee...haha, fast är ju mkt folk iofs??men kan tänka mig att jag inte kommer göra så mkt annat än fixa i läggan, antar att vi får flytta dit innan helgen iaf!skulle ju som sitta fint...kan bli lite innre stress annars, yttre??feejjjnt...

Har inte så mkt mer i bagaget nu meneeeee...jo hej


Aldrig less, nevvaa evva, till döden:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0