Håååååjjfääjiiiss

Bockenbjuuse å de små gliiina...

Va fan hette dom där stenåldersbarnen som fanns som saga när man var liten???så jävla flummiga namn kommer jag ihåg, typ hårfägra eller nåå??haaa...lätt road om INT!!!

dää äää en föööööj(björn enligt min bror som liten)!!!guudars va trött jag är!!!haaaa....

Fan nu har man nycklarna, satans va fin läggan är, men fick inte flytta idag:(åååhhh...men imorgon SÅ!!!sen var jag sjukligt trött och kände att laga mat var inte nånting jag hade lust me så jag ringde mor å sa JÄVLART BJUUUUD UUT så fick vi tacos;Phaah...

Fiddelifittanlejj är för övrigt en rätt så stor HIT, minst på tredje plats!!!

JA Hedenhös hette sagan blev jag uppdaterad om här nyss:)haha...ful liten saga!

Packar å packar å packar, jävligt kul, keeeewwwk....

meeen, nu ska jag ta mig en cigg, å sen kanske sova kanske???

Misss tha old days, MKT om man säger så....hände alltid nånting, alla var på språng, man var dessutom ung och dum...VAR/ÄR!!!

ska då leka alkis i helgen!!var himla längsen...om man hinner dååå!!ska kämpa me flytten så man får klart allt innan helgen, skit städa också!SPY!ONCE YOU GO HEEERTSISLAND YOU GO EVERYWHERE BUT HERE!!!sviiinigt....BRRR!!!


heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0