LOONG LOOOONG TIME


Som det sägs ja!Det var ett tag sen nu, flytt å inget internet än, bajs ADSL men det får vi tåla!Men hetaste läggan de kan ni fethajja att, DE ÄR DE!haha ne men sjukt fin, ujuj, mkt kvar att göra men trivs himla bra!

Annars har jag även börjat jobba extra på dollar!!haha;)sviin jävla kul!jobbar på lördag också, himla härligt!Nu ska man bara häva bort det där andra helvetes jobbet från mitt liv!

Sen ska vi ju tala om karma!
Det är ju så att det här jobbet kräver 3000 kr i avgift om man slutar inom 6 mån, vantrivs ju som fan så!I tisdags då när jag hade jobbat på dollar, glad i hågen och allmänt nöjd, så går jag och köper en triss som jag inte gjort på ganska länge nu, KORS I TAKET, men iaf, hör å häpna, då skrapar jag fram 1000kr och gånger 2!HAAALP, det är ju som menat!Blir nog bra de där!

Sen startar ju sommarjobbet snart, synd att jag inte hunnit jobbat lite mer innan sommaren så hade det kanske blivit på dollar, hade varit guld fan:)

Sen har vi ju vissa kortslutningar i tillvaron men det löser sig, bara hämta diffen så löser det sig;)

Får se om man kansk får jobba natt, hade varit fett nice!

Pusssss på mitt hearta, bäst i wiirrlden:)


men men, heeeeiiii!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0