aaaaaaah

Känner fan i mig total tillfredställelse, har inte känt de på länge nu!!jobbar jobbar åå jobbar, ska ligga i som en myyyra, för pengar ska jag ha, varit på tok för lite av de på sistone;)kallkällan är som bra ändå, men dollar är ändå pricken över i!!!!ska jobba imorgon 8-17 mmmm:)
är skönt trött och grymt myssugen, tur att min lilla sjukling också är de;)

Hoppas man får lite lön från sjukan innan midsommar, brukas de iaf??
Ja å va ska man göra då??Håller fortfarande på mitt långbord med sill å potatis med dill, fan va gott!!Å kalla mig inte gammal!!barra liiite...men de kanske blir de, tält å grejer me, fan va härligt;)"SPARE NO SPENCES", kan midsommar handla på lidl!!!hhhaaa

Haaaaa körde ju även det roligaste någonsin idag, MINIMOOTO!!helvete me långbenen i vädret, sjukt kul alltså, måste fixa fram lite casch!!!:Dlilla leksaken...

Sitter hos morsbrorsan å ska käka grillat, himla bekvämt alltså, gott så förbannat!!Mostern är på besök från Skåne också, var ju några år sen nu:S



KAMA SUTRRRRRRAAAA!!!haha så grymt bra reklam, lätt den bästa!!"Pappa va fasiken ärrr de hääärr" haaaa, "har hon fastna?" waaaaahaa, huuuu...

Jaaoo jaoo, men ska driva vidare nu, skriver snart igen, noooo nät fortfarande!!

Kommer även trampa benen av mig, en växel, brukar vara liiiiite tyngre, känner mig som en treåring på sin första bike:P




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0