tragiskt

ja jag är inte så duktig på de här me blogg, meeeen wtf, har inget nääät än;P
får skylla på det, ,menar finns ju inte en jävel som har dator:Phaha

sjukt tungt att kliva upp i morse, dollar dollar, tänk om det var här man jobba jämt, men häää äre int!!
måste stå ut me tha oldies, inte sjukt jobbigt men lite;)
dessutom har jag jobbat mer än jag någonsin gjort typ??!!innan jag var ledig mina två dagar söndag och måndag så jobba jag TIO dagar, en del dubbel pass!nu kommer jag jobba i streck från i tisdags till på fredag??haha UTBRÄNDHET INNAN FYLLDA 22 kantje???
ne men kanske lite rik;)less på lodisheterna...bara surt att de inte blir lika mkt mys!!!tur att de blir nå iaf;)

himla kul möte man hade i veckan, nerverna höll på att hoppa ur skallen!sheeeet:Pmen de gick bra, surpuppor:D"Just keep swimming, just keep swimming, just keep swiiiimming swiiimming swimm!!"haaa

Så här i onsdags var de väl?så träffa ja min kusin, en av de äldre, fast alla är typ äldre meeeen iaf!!han kom iaf me sin lilla familj, Oliver 1år, Fabian 3år å frugan då:Psååå sjukt söta barn, helt kär i Oliver, knappt ett år och är me på skålen;Phaha...Fabian ska jag kidnappa hade jag tänkt!!måste flänga ut nå bilder så får ni se sötheten själv!!mmmm baaarn;)hahaha...man börjar ju bli sugen, , men kommer nog dröja innan min klocka tickar:)måste ju veta va jag ska göra med mitt liv först??!!äh...

Fan att jag ska se film ikväll, ska inte röra mig!!slänga mig på soffan me min nya karamell filt och förhoppningsvis mitt hjärta att dela den me;)pusssss!!

nånå, skulle vara kul me lite spelning i helgen men ack så gudars pank jag är, FÖRJUUU!!!blaaah...

men nu ska jag sköta mitt jobb här, brake is over!!

heeejjjzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0