ja de var ju kuuuuul

vissa har då jeffla tur!!!helvetes....hitta barra sådär!!!ge mig för feeeejjjn!!jaaajaa!!!

jaja nu är man ju på jobbet, PÅ JOBBET, de är jag!!
öl ska jag ha i helgen, har inte varit ut en enda gång i sommar, satans tråkig människa ja är!!men nu kanske man gör de??eller grillar, eeellleeee???ska ha öl iaf, för de ää gott:)

Satans svin som smyger sig på andras tillhörigheter, HÅLL KISS FINGRARNA BORTA ERA SVIN!!sen kan ni ju fundera över möjligheten att sluta me all skit ni trycker upp i röven näst intill, äckel och as fula och vidriga!Det fanns en tid när alla var på topp, nu luktar ni bara illa!!!UUUSCH!!KEEP OFF!!!

Hjaaa, så när vi fick tala ut lite så är ja ju också lite less för att jag helst inte sitter inne med skrynkel idag!hade gärnat vilja se lite sol. men näpp!!glöm dää!!

Har agerat spöket laban inatt också, sleeeep walking;)haha, stackars baby!!!

nu har ja min lilla guldlåda också, sett två filmer, ska starta på Akira idag, såg de när jag var liten, för er som inte vet så är det typ skräck Manga;Phaha...får se om man tycker det är lika bra!!

men men, kanske ska peejjja lite attention här nu:Pjaja heeeeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0